venres, 3 de xullo de 2020

Bingo!!

A primeira sesión do Club de Lectura foi a mesma en todos os grupos: 

Para coñecer os nosos gustos lectores, o tipo de obras que máis chaman por nós e cales menos, fixemos o noso Bingo de Lecturas. 

A dinámica é sinxela: repartimos os cartóns entre todas as participantes, e iamos cantando as fichas. De cada item novo que saía, havía unha rolda de intervencións para comentar: un libro que me asustara moito, pois comentamos cal foi ese libro. 

Eu, eu, eu, quero falar eu!!
A verdade é que para as pequenas foi unha boa actividade de lectura rápida.

Camiño da liña!

Foi tan exitosa a actividade que, como non houbo bingo na primeira sesión, tivemos que dedicarlle unha segunda... 


Realmente somos unha chea de xente!!
Pois a miña personaxe preferida é...
Na biblio sentamos como nos cadra...


E descubrimos grandes lectoras.



Ningún comentario:

Publicar un comentario