xoves, 7 de xullo de 2022

Como lavar um mamut laúdo

 As mozas do Club de Lectura da ESO tiveron unha idea: queremos ir ler para Infantil. 

Así que falamos coas profas, que aceptaron encantadas e as mozas escolleron entre os fondos da Biblio o libro que querían compartir. 


Pareceulles que podería ser divertido aprender a lavar um mamut e alá foron, ao patio de Infantil, con toda a meniñada atenta, dispostas a contar. 

Leron e ensinaron o álbum...

E non só... 

Porque facía falta un neno ou unha nena mamut para representar as fases do lavado...

EU eu eu eu eu eu!!

... e meterse sen medo na bañeira!

Lectoras, mamut e lavandeires en acción

Mimadriña, a que se montou! deixou de haber crianzas en Cuntis e, por un tempo, só houbo mamuts laúdos e limpiños. 


Ningún comentario:

Publicar un comentario